2014. július 24., csütörtök

1. Díjam

Sziasztok:)
Még nem a fejezettel érkeztem, mert még csiszoltam rajta egy két dolgot, és csak ma gépelem be; emiatt elnézéseteket és türelmeteket kérem.
Azonban megkaptam várva várt első díjamat, amire valójában nem is számítottam, így meglepetéssel töltött el, mikor megérkezett róla az emailem.
Még egyszer köszönet érte Unknown-nak.

Szabályok:
- Írj 5 dolgot magadról.
- Válaszolj 5 kérdésre.
- Írj 5 kérdést.
- Küldd tovább 5 embernek.

5 dolog magamról:
- Nem szeretem ha átvernek, hülyének néznek, becsapnak; aki ezt megteszi velem nem jár jól.
- Imádok zenét hallgatni, zene nélkül nem tudnék létezni.
- Van egy kis Yorkshire terrier kutyám; egyszerűen imádom!
- Most fogok gimibe menni.
- Ez az első blogom. :)

Válaszom 5 kérdésre:
- Mi ad ihletet egy-egy fejezet megírásához?
- Van amikor csak úgy jön egy megvalósítható gondolat, vagy éppen egy saját tapasztalatom tudom úgy megfogalmazni, ami később részese lesz a történetnek. Legfőképpen mégis egy jó zene az, amiből ihletet meríthetek.

- Mit jelent neked az írás?
- Többet, mint ahogy az elején gondoltam. Itt nem csak az olvasóknak írok, hanem legfőképpen magamnak. Bármit írhatok, a lényeg hogy szárnyaljon a fantáziám. Elbűvölő, hogy mennyi mindenben segít az írás.

- Szereted a One Direction-t?
- Igen. Imádom őket! Mindennél jobban. Ha nem baj nem írok egy regényt, majd egyszer. ;)

- Kedvenc színed?
- Zöld. Imádom! Természet színe, és megnyugtat. Szerintem a legszebb szín a világon.

- Kedvenc férfi, női híresség?
- Férfi: One Direction, 5 Seconds of Summer
- Női: Kedvenc női hírességem nem igen van. :/

5 kérdésem:
- Miért kezdtél el blogot írni?
- Mi ad erőt neked a mindennapokban?
- Ki az akivel mindenképp találkozni szeretnél?
- Hogy vezeted le a feszültséged?
- Szereted a gombát?

5 ember, akiknek küldeném:
Aura
Tina Reed
Cinti Sallai
Hope Christina
Nikol

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése